Adminisztrációs feladatok
levelezés hatóságokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal – iktatás, archiválás, selejtezés
értesítők kiküldése a tulajdonosoknak, lakóknak az óraleolvasási időpontokról, befizetési határidőkről, kintlévőségekről, karbantartásokról
adatbázis kezelés, nyilvántartások vezetése
pénzügyi-, gazdasági feladatok ellátása – társasházi számla vezetése, a pénzmozgás napi követése, egyenleg folyamatos ellenőrzése, közüzemi díjak határidőre történő kiegyenlítése, működési hatékonyság vizsgálata, naprakész könyvelés
panaszkezelés – folyamatos kapcsolattartás a lakókkal
pályázat figyelés – a helyi Önkormányzat és a Fővárosi Önkormányzat által nyújtott pályázati lehetőségek figyelemmel kísérése, pályáztatás
szerződések megkötése, munkáltatói jogok gyakorlása, a vállalkozók és a munkavállalók munkájának folyamatos ellenőrzése
jogszabályi változások nyomon követése és azokról az ügyfelek folyamatos tájékoztatása.
adatszolgáltatás KSH és egyéb hivatalok/hatóságok felé.